Heja Prisma!

Jag visste att ens vanor och värderingar förändras då man får barn. Men jag hade kanske inte förväntat mig att jag skulle välja butik enligt toaletterna.

Sedan vi blev tipsade om att det finns en liten toabytta i skötrummet i Prisma i Iso Omena har vi varit där ofta. Tror inte att jag och Hannes varit en enda gång i Omppu sedan dess utan att gå på toa till Prisma. Själv har jag alltid föredragit Citymarket och bara undantagsvis gått till Prisma, typ för att köpa koriander eller garn. Citymarket har visserligen också ett skötrum med liten toabytta, men där är dörren så smal att dubbelvagnen inte ryms in. Så vi går till Prisma. Stamkundskort och kaffepaketserbjudanden i all ära, men visst verkar det vara så att barnen (och barnvänligheten) bestämmer var man handlar.

 

 

Kommentera

