En morgonlänk i Antibes – det som Hannes ville se

Hannes insisterade på att han absolut ville komma med på morgonlänk då han kvällen innan hörde att jag siktade på min sista morgonlänk i Antibes. Men jag visste att han skulle sova då jag for, och dessutom var det överhuvudtaget inte ett alternativ att springa med en stor kille i en skranglig resevagn. Så jag lovade att jag i stället skulle ta med kameran och fota det han ville se – traktorn som putsar sandstranden.

Dagen var räddad – jag såg en traktor stå parkerad innan jag ens kommit ner till stranden.

Och så en annan in action.

Eller ja, traktor och traktor. En John Deere var det.

Och när jag sprungit klart stod den på uppvisning på stranden.

Sen en bonusbild åt fordonsfantasten. Han hade nog gillat morgonlänken han också.

 

2 thoughts on “En morgonlänk i Antibes – det som Hannes ville se

Kommentera

