Veckans besvikelse

De ser ju goda ut. Och jag gillar allt det jag blandade i dem – färska dadlar, kokosolja, kakao och havregryn med mera. Men resultatet. Nääej, det var inte gott tyckte jag. Ibland är summan mindre än delarna.

Har länge tänkt att jag ska testa göra hälsosammare chokladbollar, för det låter så gott. Hade höga förväntningar också för att jag storgillar dadlar. Men det här var slöseri på dadlar. I fortsättningen kommer jag att äta dadlar som dadlar och chokladbollar på traditionellt, ohälsosamt vis med smör och socker. Basta.

2 thoughts on “Veckans besvikelse

    • Testade du? Och i så fall: vad tyckte du? Senaste lådan dadlar jag köpte åt jag som sådana, och så är de bäst enligt mig. Eller med lite blåmögelost i förstås.

Kommentera

