Presenter

Det har varit en riktig presentvecka den senaste veckan.

I lördags köpte jag varsin julklapp åt killarna för pengar de fick av fammo och faffa.

De första klapparna hade tema musik. För resten av pengarna ska de få nåt sportigt, tanken är att det ska bli en cykel åt Hannes och kanske gymnastikringar därtill (åt Amos då i princip).

Jag måste ha varit på riktigt presenthumör i lördags, för då köpte jag också bokstavsstämplarna åt Hannes.

Och en liten handelskorg åt Amos.

Dessutom köpte jag en present åt mig själv – band för suspensionsträning (eller fejk-TRX kanske man kan kalla de här träningsredskapen från Lidl).

Nu är det tänkt att jag ska köra lite muskelträning här hemma. Eller egentligen har jag tänkt ta banden till Åkers och hänga upp dem i ett träd där i sommar. Men det skadar väl inte att tjuvstarta lite nu redan.

Igår kom det dessutom ett paket på posten. Momi: tack för sockorna, de passar perfekt!

Kommentera

