Lasten Seesam i St Karins

Jag har ju knappt gjort annat än gått på loppisar den här sommaren. Ändå är det flera månader sedan jag varit på barnloppis.

I veckan blev det premiär för mig i Lasten Seesam i St Karins.

Ljust och fräscht och snyggt. Och massor av grejer.

Väldigt välmärkta bord dessutom. Jag gillar då man genast ser vilka storlekar det finns.

Lekhörna.

Köpte kalaskläder, Pippi på film och på skor, en jacka och några böcker med ljud. (Plus en födelsedagspresent. Det var tredje gången den här månaden som jag köpte present på loppis samma dag som födelsedagsbarnet skulle firas. Framförhållning tycks jag inte veta något om – loppisletarglädje börjar jag däremot ha lite bättre koll på.)

 

Kommentera

