Garnglädje

Har haft fullständigt pysseldille den här hösten. Alla möjliga små projekt, mycket i garn.

Hösten var som grannast då jag köpte det här garnet – färgterapi i nystan, sånt som minsann behövs under den gråare delen av året. Först fick Amos ett par sockor. Sedan var det min tur.

Det blev ett par trasmattssockor, av regnbågsgarnet kombinerat med ett multifärgat garn i blå nyanser.

Benvärmare av reflexgarn.

In action.

Och tovade kulor av yllegarn.

Nu borde jag snabbt få klart två halvfärdiga halsdukar åt killarna och en mössa åt mig själv så att jag får börja på nåt helt nytt projekt sen.

 

Kommentera

